دندانپزشکی اقساطی ویژه دارندگان کالا کارت و دارا کارت و رایان کارت

طرح اقساطي دندانپزشکي ويژه دارندگان کالا کارت (بانک قرض الحسنه مهر ايران) و دارا کارت (بانک ملي ايران) و  رایان کارت

طبق قرارداد منعقده با بانک قرض الحسنه مهر ايران و بانک ملي ايران (بلوط)  و شرکت رایان کارت کليه دارندگان کارتهاي اعتباري کالا کارت و دارا کارت  و رایان کارت مي توانند از خدمات دندانپزشکي شرکت بنيان سلامت در مراکز طرف قرارداد که ليست اسامي مراکز در سايتهاي هر دو بانک اعلامي  و شرکت رایان کارت معرفي گرديده به روش زير مراجعه و از خدمات اقساطي 12 ماهه بدون بهره تا سقف 200،000،000 ریال استفاده نمايند.

مزاياي استفاده از خدمات دندانپزشکي در مراکز طرف قرارداد بنيان سلامت پاسارگاد  :

1- کليه متقاضيان درصورت تمايل به استفاده از خدمات دندانپزشکي در مراکز بنيان سلامت از يک تعرفه حداقلي مصوب که ارزانتر از تعرفه هاي آزاد است استفاده خواهند نمود. همواره اعضاء از گران بودن تعرفه ها به دليل اقساطي نمودن گله دارند که اين موضوع در تعرفه هاي مصوب بنيان سلامت به نفع بيماران انجام شده است.
2- کليه دندانپزشکان طرف قرارداد داراي تجربه و تخصص حرفه اي مي باشند.
3- کليه مراکز طرف قرارداد بنيان سلامت بطور يکنواخت از يک تعرفه واحد توافق شده استفاده مي کنند و دندانپزشکان نمي توانند خارج از تعرفه توافق شده وجه اضافي از بيماران دريافت کنند.
4- بيماران مي بايست 30 درصد هزينه درمانهاي استفاده شده را طبق فاکتور و براساس تعرفه مصوب به صورت نقد به دندانپزشکان پرداخت نمايند و 70 درصد ديگر از کارتهاي اعتباري آنان بدون بهره و سود استفاده خواهد شد.
5- کليه خدمات ايمپلنت، ارتودنسي، دست دندان، زيبائي و درمانهاي عمومي و تخصصي در مراکز طرف قرارداد ارائه مي گردد.
6- کليه اعضاء به محض استفاده از خدمات دندانپزشکي در مراکز طرف قرارداد اين شرکت عضو باشگاه مشتريان شده و از کليه خدمات 9 گانه اين شرکت نيز استفاده خواهند نمود.

نحوه استفاده از خدمات دندانپزشکي اقساطي در مراکز طرف قرارداد بنيان سلامت پاسارگاد:

1-تعیین نوبت و درخواست استفاده از خدمات اعتباری فقط  از طريق تماس با شماره تلفن 43316-021  داخلی119 در وقت اداري و تماس در ساعات غير اداري با شماره : 09217950086  امکان پذیر می باشد.

کلیه حق و حقوق این وب سایت متعلق به دندونت می باشد. 1390-1400