طرح اداره صندوق بیمه دندانپزشکی ویژه شرکت ها و بانک های کشور

همانگونه که مستحضر می باشید، این شرکت تعاونی بااتکاء به گروهی از دندانپزشکان با تجربه و کارآمد خود با مجوز رسمی از (وزارت بهداشت ،درمان ، آموزش پزشکی ) و همچنین (وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ) و با دارابودن بالغ بر 300 کلینیک و مرکز دندانپزشکی در استان تهران و اقصی نقاط کشور آمادگی دارد تاطی انعقاد قرارداد همکاری کلیه پروژه خدمات دندانپزشکی پرسنل محترم آن سازمان را طبق آئین نامه و تعرفه های مصوب آن شرکت صفر تا صد مدیریت نماید .

این شرکت تعاونی با سابقه 12 ساله فعالیت حرفه ای خود و همچنین دارا بودن 32 سال فعالیت حرفه ای مدیران خود در صنعت بیمه در کشور آمادگی دارد تا در خصوص همکاری  مشترک با صندوق بیمه ای آن سازمان محترم به شرح توانمندیهای اعلامی ذیل اقدام نموده تا در صورت تمایل ضمن ارائه خدمات مد نظرآن صندوق شاهد کاهش ضریب خسارات احتمالی در رشته دندانپزشکی برای صندوق مربوطه باشیم .

اهم توانمندیهای موجود این شرکت تعاونی در حوزه خدمات دندانپزشکی به شرح ذیل می باشد .

1-این شرکت دارای 300 مرکز دندانپزشکی بصورت مطب و کلینیک در استان تهران و کلیه استانهای کشور بوده وکلیه مراکز تحت یک پرتال فوق حرفه ای بنام (دندونت )در کنترل این شرکت تعاونی و پزشکان معتمد آن می باشند 

2-این شرکت آمادگی دارد تا طبق تعرفه و آئین نامه مصوب آن شرکت در خصوص ارائه خدمات به کلیه پرسنل با کسر فرانشیز اعلامی نزد دندانپزشکان طرف قرارداد خود عمل نماید .

3-این شرکت به جهت کنترل و نظارت بر تعیین وقت پرسنل دارای یک اپلیکیشن حرفه ای به نام (دندونت) بوده که کلیه پرسنل می توانند ضمن مشاهده تصاویر مراکز دندانپزشکی ،نزدیکترین مرکز دندانپزشکی به محل منزل یا محل کارخود را با قید روز و ساعت مورد نظر و نوع درمان مورد نیاز خود تعیین و انتخاب نموده تا در سریعترین زمان ممکنه پرسنل واحد CRM  شرکت زمان درخواستی را با دکتر مربوطه هماهنگی و تعیین وقت انجام پذیرد .

4-شرکت تعاونی دارای واحد CRM پشتیبانی 24 ساعته بوده تا ضمن هماهنگی لازمه با بیماران مربوطه همواره آماده ارائه خدمات و رفع مشکلات احتمالی پرسنل در حوزه خدمات دندانپزشکان خواهد بود .

5-به محض هدایت بیماران به مراکز دندانپزشکان طرف قرارداد کلیه دندانپزشکان به محض ورود کد ملی پرسنل در سامانه دندونت آرشیو کلیه خدمات ارائه شده قبل و یا طرح درمان های ثبت شده را می توانند مشاهده نموده و در صورت حضور اولیه بیماران با ارائه طرح درمان در سامانه پس از تائید دندانپزشک معتمد شرکت و صدور معرفی نامه برای دندانپزشک مربوطه که بصورت سیستمی در سامانه ارائه خواهد شد امکان ارائه خدمات طبق تعرفه و آئین نامه تنظیمی را خواهند داشت.

6-شرکت تعاونی دارای یک تیم ارزیاب خسارت دندانپزشکی با مجوز رسمی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده که به محض انجام درمان توسط دندانپزشکان کلیه اسنادو فاکتورهای  قابل وصول از شرکت را مورد ارزیابی قرارداده و پس از کنترل و نظارت نهائی تائیدیه پرداخت را برروی اسناد مربوطه با مهر و امضاء آماده و جهت تسویه با دندانپزشکان برای شرکت مربوطه در سیستم پرتال موجود خواهند نمود .  

*** کلیه مراحل اجرایی پس از انعقاد قرارداد به شرح ذیل می باشد :

  1. ثبت و درج نام و نام خانوادگی بیمه شدگان در سامانه پرتال دندونت
  2. انجام تعیین وقت از دندانپزشکان طرف قرارداد از طریق نصب اپلیکیشن دندونت و یا شماره تلفن02188430790 به صورت شبانه روزی
  3. یاد آوری و هدایت بیماران به مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد توسط تیم پشتیبانی CRM شرکت
  4. انجام معاینه و طرح درمان اولیه در سامانه دندونت توسط دندانپزشکان طرف قرارداد و برآورد هزینه درمان مربوطه
  5. بررسی طرح درمان ثبت شده در سامانه توسط دندانپزشکان معتمد شرکت و صدور معرفی نامه الکترونیکی درسامانه برای دندانپزشکان معالج
  6. درمان بیماران توسط دندان پزشکان براساس تعرفه مصوب توافق شده صندوق و دریافت بخشی از هزینه ها به عنوان فرانشیز توسط مراکز درمانی و ثبت اطلاعات درمان انجام شده در سامانه جهت بررسی و پرداخت مابقی هزینه خسارت درمان
  7. بررسی اسناد و مدارک ثبت شده در پرتال دندونت توسط پزشکان معتمد و ارزیابان خسارت بیمه مرکزی در خصوص تایید هزینه های ارسالی طبق تعرفه های مورد نظر صندوق
  8. جمع آوری و بسته بندی حواله پرداخت خسارت توسط شرکت ارزیابی مربوطه و ارسال به واحد مالی صندوق در خصوص پرداخت مابقی هزینه ها
  • تبصره : درصورت تخصیص تنخواه اولیه به شرکت تعاونی امکان تسویه با دندان پزشکان از محل این تنخواه انجام و صورتحساب های مربوطه جهت ترمیم تنخواه گردان تقدیم واحد مالی صندوق خواهد شد.
  • لازم به ذکر است که حق الزحمه قابل دریافت در خصوص خدمات اعلامی فوق به صورت ماهانه برای هر نفر از اعضا در نظر گرفته خواهد شد که مبلغ هزینه و نحوه اجرایی خدمات طی جلسه حضوری مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت .

– در صورت نیاز به اطلاعات مبسوط تر  میتوانید زمانی را  مشخص تا کارشناسان این شرکت بحضور رسیده تا در خصوص اجرائی نمودن طرح مذکور برای پرسنل محترم آن سازمان اقدام لازم صورت پذیرد.

کلیه حق و حقوق این وب سایت متعلق به دندونت می باشد. 1390-1400