طرح پایش سلامت دهان و دندان ویژه کارخانجات،سازمانهای دولتی و خصوصی و مدارس و دانشگاه ها و بانک های کشور

همانگونه که مستحضر می باشید ، ریشه بسیاری از امراض و بیماریها همواره مشکلات دهان و دندان بوده و یکی از گرانترین هزینه های درمان در کشور نیز هزینه های خدمات دندانپزشکی  می باشد که بعلت بی توجهی در پیشگیری و عدم چکاپ دوره ای شاهد هزینه های سنگین و گران برای پرسنل و خصوصاً کارفرمایان مربوطه می باشیم .

در راستای ماده ۹۲ قانون کار همواره کارفرمایان در خصوص انجام چکاپ ادواری در بخش آزمایش خون، شنوایی سنجی،  بینایی سنجی اقدام به انجام چکاپ می نمایند ولی در خصوص انجام چکاپ و معاینه خدمات دندانپزشکی اقدامی صورت نمی پذیرد .

 حال با عنایت به مطالب فوق الاشاره، این شرکت تعاونی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سال 1390 تاکنون با تعدادی از دندانپزشکان و پزشکان متخصص شکل گرفته و  بسته چکاپ و معاینه و پایش سلامت دهان و دندان و درمان پس از آن را جهت دندان های ناسالم  برای پرسنل محترم آن سازمان در محل آن شرکت و 300 مرکز دندانپزشکی طرف قرارداد خود در استان تهران  و حومه  و کل استان های کشور فراهم نموده تا از این طریق کلیه پرسنل و حتی خانواده محترمشان امکان انجام چکاپ و معاینه دندانپزشکی و رفع مشکلات  دندان را از طریق سیستم نوبت دهی آنلاین و اپلیکیشن تعیین وقت این شرکت به نحو مطلوب  داشته باشد.

 

  خلاصه مراحل اجرایی طرح معاینه ،چکاب و درمان دندانپزشکی به شرح ذیل می باشد:

گام اول -انجام ویزیت و چکاپ و معاینه دهان و دندان توسط دندانپزشکان این شرکت برای هریک از پرسنل در محل شرکت در استان تهران  و یا 300 مرکز دندان پزشکی طرف قرارداد در کل کشور

  • تبصره : در صورت نیاز به اخذ عکس OPG طبق تشخیص دندان پزشک با ارائه سرنسخه به کارکنان عکس  OPG  از هر دوفک  اخذ  و به دندانپزشک جهت ارائه طرح درمان عرضه می گردد.  
  • تبصره : استقرار یونیت دندان پزشکی سیار این شرکت به همراه دندان پزشک و دستیار جهت انجام معاینه و چکاب و ارائه طرح درمان در استان تهران بوده و دردیگر استان های کشور نیز براساس مراجعه اعضا به مراکز طرف قرارداد طرح درمان توسط دندان پزشک معتمد شرکت و یا دندان پزشکان طرف قرارداد این شرکت در مراکز استان ها و شهرستان های کشور قابل انجام خواهد بود.

گام دوم – تشکیل پرونده الکترونیک پالایش سلامت  دهان و دندان مربوط به دندان های ناسالم برای هر یک از پرسنل  و ارائه آن به مدیریت آن سازمان

گام سوم هدایت پرسنل به 300 مرکز طرف قرارداد در استان تهران و  یا کلیه استان های کشور از طریق اپلیکیشن تعیین نوبت دندونت  جهت انجام درمان براساس طرح درمان استخراج شده در پرونده الکترونیک پایش سلامت برای هر یک از پرسنل

  • مزایای طرح پیشنهادی معاینه و چکاب و درمان پس از آن  :
  • 1) کلیه خدمات قابل عرضه به بیماران براساس طرح درمان اولیه مندرج در پرتال تحت وب موجود نزد دندان پزشکان از طریق دندان پزشکان معتمد شرکت مدیریت و نظارت میگردد تا از پرداخت هزینه های اضافی برای بیماران اجتناب گردد.
  • 2) تعرفه قابل اجرا در 300 مرکز دندان پزشکی به عنوان یک تعرفه حداقلی نزدیک به تعرفه وزارت بهداشت بوده که این مطلب میتواند از بعد کاهش هزینه درمان با توجه به پرداخت 50 درصد هزینه ها توسط بیماران بسیارمطلوب و مورد توجه قرار گیرد .
  • 3) دسترسی آسان پرسنل در سیستم تعیین نوبت آنلاین این شرکت با نصب اپلیکیشن تعیین وقت (دندونت )
  • 4) با توجه به گستردگی مراکز طرف قرارداد در تهران و حومه هر پرسنل  به همراه  خانواده خود  براحتی می تواند با نصب اپلیکیشن تعیین نوبت (دندونت ) تعیین  وقت نموده و به نزدیکترین مرکز درمانی این شرکت مراجعه و از خدمات معاینه و چکاپ و درمان پس از آن بهره مند شوند.
  • 5) کلیه پرسنل پس ازمراحل انجام چکاپ و معاینه و انجام خدمات دریافتی توسط واحد CRM شرکت از آنان نظرسنجی شده تا رضایتمندی لازمه درخصوص خدمات دریافتی نیز مورد بررسی قرار گیرد.
  • 6) ضمانت اجرا : این شرکت با انعقاد قرارداد همکاری بادندانپزشکان معتبر ودارای سابقه حرفه‌ای تضامین لازم را به جهت ارائه خدمات مطلوب درقالب رعایت نرخ وتعرفه مصوب به اعضا این شرکت تعاونی با استفاده از مواد درجه یک و رعایت احترام به مشتریان واعضا معرفی شده را اخذ نموده تا ازاین طریق شاهد رضامندی هرچه بیشتراعضا از خدمات مربوطه باشیم.
  • 7) در صورت نیاز به دریافت خدمات دندانپزشکی این شرکت تضمین محصولات درجه یک و همچنین گارانتی یکساله خدمات را در خصوص درمانهای انجام شده ارائه خواهد نمود.
  • 8) در صورت وجود پوشش دندان پزشکی در قرارداد درمان تکمیلی آن شرکت با یکی از شرکت های بیمه گر موجود درکشور امکان ارائه فاکتور درمان های انجام شده برای هریک از پرسنل توسط دندان پزشکان طرف قرارداد این شرکت وجود داشته تا با ارائه فاکتور مربوطه کلیه پرسنل بتوانند هزینه خسارت دندان پزشکی خود را براساس قرارداد موجود در قرارداد تکمیلی از شرکت بیمه گر مربوطه دریافت نمایند .
انواع طرح ها شرح خدمات قابل عرضه سقف پوشش

 و تعهد شرکت تعاونی

سهم پرداختی

تعاونی (50%)

سهم پرداختی

بیماران  (50%)

هزینه حق اشتراک سالیانه هر نفر
طرح برنزی

خدمات معاینه ،چکاب وتشکیل

 پرونده پایش سلامت

و درمان و ترمیم دندان های ناسالم

100/000/000 50/000/000 50/000/000 9/100/000
طرح نقره ای 200/000/000 100/000/000 100/000/000 14/300/000
طرح طلایی 300/000/000 150/000/000 150/000/000 23/000/000

 **در صورت نیاز به اطلاعات مبسوط تر  میتوانید زمانی را  مشخص تا کارشناسان این شرکت بحضور رسیده تا در خصوص اجرائی نمودن طرح مذکور برای پرسنل محترم آن سازمان اقدام لازم صورت پذیرد.

تعرفه خدمات دندانپزشکی طرح پایش سلامت دهان و دندان ویژه سازمان ها

کلیه حق و حقوق این وب سایت متعلق به دندونت می باشد. 1390-1400